Qui SOM

“Som un equip humà multidisciplinar, de reconegut nivell professional, sòlida experiència i gran confiança personal”.

“Personalitzem els serveis en funció de les situacions, motivacions i necessitats de cada organització”

L'equip

Judith Català

Sòcia

Mònica Català

Sòcia

Xavier Pascual Olives

Formació

David Portes

Millora de Procés i Digitalització

Josep Mª Clopés

Desenvolupament personal

Umberto Salerno

Comunicació

Valors

Tot professional en recerca de feina o client que requereix els nostres serveis és tractat amb la màxima qualitat, agilitat i tracte personal.

proximitat i tracte personal

qualitat

agilitat

coneixement

Evolució cronològica

2000

Joaquim Català i Judith Català funden la companyia. En aquell moment amb el nom de BBRC Consultors i formant part d’un grup empresarial tecnològic.

2006

Incorporació de la Mònica Català com a Sòcia i membre de l’equip directiu.

Es crea Català Recursos Humans, S.L, com a empresa independent.

2008

Entrada de la companyia dins de les Associacions AEBYS i ECSSA.

2010

Ampliació d’oficines i canvi cap a la Via Augusta de Barcelona.

2015

Creació del Logo Català HR IT Search per potenciar el nostre expertice en el sector IT.

2016

El despatx lidera la part Internacional d’AEBYS/ECSSA.

S'estableixen aliances estratègiques amb partners.

2019

Presidència de l’Associació Aebys.

2023

Creació del Logo Català HR Global Solutions per amplificar els nostres serveis generals.

Metodologia de treball

Gran coneixement del sector

Per identificar i valorar bons professionals en una àrea tan especialitzada, s’ha de conèixer molt bé aquest sector, els perfils que aquest demanda i saber generar confiança, tant als candidats com a les empreses clients.

Atenció dedicada i personalitzada

Oferim una atenció dedicada i personalitzada, tant a clients com a candidats. Per tal d’atraure talent en un camp tant especialitzat i dinàmic com és el nostre sector, disposem de l’habilitat de conèixer be les necessitats demandades pels nostres clients, creem una relació basada en la confiança i contactem amb els millors professionals del sector.

Treballar conjuntament

La nostra filosofia és treballar conjuntament amb el nostre client. Som un “partner” que l’acompanyem i ajudem per aconseguir el mateix objectiu d’èxit.

Solucions flexibles i creatives

Som àgils, adaptables i treballem amb les màximes eines tecnològiques disponibles, per fer front als canvis i requeriments necessaris en qualsevol moment. Oferim solucions de qualitat i altament professionals, però a l’hora flexibles i creatives.

Àmplia xarxa de contactes

Degut a tots aquests anys d’experiència, disposem d’ una àmplia xarxa de contactes que formen part d’aquest mercat.

La millor llista de professionals

Som actius en totes les webs especialitzades, per així incrementar la nostra capacitat de relació i per proporcionar la millor llista de professionals de la manera més eficient i en poc temps.

Opinions

Aquesta consultoria és per a mi el paradigma del que totes haurien de ser. De tracte exquisit, professional i proper, tant amb les empreses que requereixen els seus serveis i/o assessorament, com amb les persones que acudeixen a la recerca de feina i igualment consell. Sense paternalismes i sense mentides, amb una gran humanitat. Confiar-hi mai no decep.

Eva Marín Gili (People Manager)

Gran part de la meva vida laboral l'he desenvolupat en l'àmbit dels RH i sempre he cregut amb els valor de les persones. Quan va ser el moment d'afrontar la cerca d'un nou projecte laboral, vaig buscar algú que m'entengués, que valores el meu perfil i les meves inquietuds i sobretot que em dónes un acompanyament en tot aquest nou camí. En Català RRHH vaig trobar des d'un primer moment a la Mònica, que em va saber entendre, acompanyar i assessorar en tot moment, sempre reconforta saber que està pendent de tu. Gràcies Mònica.

Christian Riba Vidal (General Manager)

Cuando me incorporé a Habitaclia, Mónica ya era la persona de referencia en todo lo relativo a procesos de selección.

En seguida me demostró una gran capacidad para interpretar las necesidades de cada vacante localizando los mejores perfiles comerciales, tanto para conseguir el mejor resultado de venta como para garantizar la óptima identificación de las personas con la cultura y los valores de la compañía.

Mónica ha sido siempre una magnífica embajadora de la marca, y la gran mayoría de los fichajes que hicimos juntos siguen hoy con nosotros y desarrollando con éxito sus carreras profesionales.

Por ello, a quien me pregunta suelo recomendarle los servicios de Català Recursos Humans.

Gracias Mónica por formar parte del éxito de habitaclia !

Eduard Andreu (Sales Director)

Vaig participar en un procés de selecció amb Català RRHH i els he d'agrair en tot moment la comunicació, el tracte i l'acompanyament que m'estan donant. És un plaer passar per un procés de selecció amb ells. Recomanaria els seus serveis i de futur, sens dubte, comptaré amb ells en possibles necessitats que pugui tenir.

Jordi Mur (Senior Business Project Manager)

He tenido el placer de poder trabajar con Judith, y sin duda alguna, ha sido la mejor experiencia profesional en RRHH. Claramente es un referente en el mundo de la consultoría de RRHH y Headhunters con un excelso conocimiento del mercado, clientes, necesidades y oportunidades. Destacar el compromiso y dedicación que transmite. Seguimiento exhaustivo y continuo del proceso.

Más, su máxima aportación viene dada por sus dotes personales. Inteligencia emocional, asertividad y pensamiento analítico. Transmite serenidad y seguridad. Todo ello en un entorno de amabilidad y confianza.

Xavier Urbiola (General Manager)

Judith ha sido una de las mejores headhunters con la que he tenido la fortuna de trabajar.

Ha buscado las mejores oportunidades en las que mi perfil profesional podría encajar, luchar por mi admisión en el puesto y lo más importante para mi, tenerme informado en cada momento del estado del proceso de selección.

En resumen, un 10 como profesional y un 12 como persona.

Rafael López Pontes (Responsable IT)

He pasado por varios despachos, hecho mentorías, asistido a capsulas empresariales, participado en asociaciones, ido a congresos y, ciertamente, he aprendido en todos ellos. Pero con David Portes hay un antes y un después, en las reuniones que hemos hecho han sido claras, concisas y dirigidas con gran entendimiento. Habla de lo que sabe y no de "cuanto" sabe. Porque eso es la impresión que me llevo, un profesional que aplica su conocimiento a la problemática o dudas que puedas tener para avanzar sin rodeos.

Gemma Codony (Empresaria)

Fa anys que col·laboro amb el Xavier, de fet, és uns d’aquells col·laboradors amb els que confies mes enllà de l’empresa per a la que treballes, doncs comptes amb ell sempre que necessites un professional que t’ajudi en l’elaboració de projectes formatius per a desenvolupar el creixement dels equips de treball. Les seves sessions de formació son eminentment pràctiques, això facilita molt l’adquisició dels aprenentatges i la satisfacció dels alumnes, doncs la metodologia utilitzada en les sessions és activa, dinàmica i adaptada en tot moment al públic receptor.

Nuria C. (Direcció Persones i Organització)

Descubrir la meditación de la mano de Josep Mª me ha proporcionado una herramienta muy valiosa para superar con éxito los retos profesionales, aumentar la capacidad de resolución de problemas, mejor adaptación a los cambios y de la gestión del estres, en definitiva me ha ofrecido una nueva perspectiva de vida más feliz y más plena.

Sandra Navarro

Clients

De Barcelona a Europa

Formem part de l’Associació Espanyola d’Empreses de Recerca i Selecció (AEBYS) i de la European Confederation of Search and Selection Association (ECSSA).

Modificar cookies